Options
BRUNA JOFRE, DANIELA VALENTINA
Competencias Pedagógicas que Caracterizan a un Docente Universitario de Excelencia: Un Estudio de Caso que Incorpora la Perspectiva de Docentes y Estudiantes
Authentic assessment: creating a blueprint for course design
Experiential learning in higher education. A student-centered teaching method that improves perceived learning.
The impact of a university teacher training program promoting self-regulated learning on teacher knowledge, self-efficacy, and practices
New challenges for higher education: self-regulated learning in blended learning contexts
Análisis de pruebas escritas bajo los principios de la evaluación auténtica. Estudio comparativo entre carreras de la salud y otras carreras de dos universidades de la Región del Biobío
PROPIEDADES PSICOMÉTRICAS DEL INVENTARIO DE PROCESOS DE AUTORREGULACIÓN DEL APRENDIZAJE EN ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS CHILENOS
Adaptation and Validation of an Index for the Promotion of Self-Regulated Learning in Higher Education
Implementación de la Evaluación Auténtica en Educación Superior. Un análisis del cambio en la construcción de pruebas escritas
Using principles of authentic assessment to redesign written examinations and tests